سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/4/4
10:29 ص

  3 نسل: اوایل خرداد ماه تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آن‌ها ربوده و به آن‌ها تجاوز نمودند.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد

حجت الاسلام رضایی دادستان عمومی و انقلاب خمینی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

نوربخش بخشدار خمینی شهر در گفتگو با «فردا» به بیان جزئیات تجاوز اراذل به یک خانواده پرداخت و گفت:
?? زن و ? مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند.

وی ادامه داد: در باغ کناری نیز دو جوان حضور داشتند که به محض شنیدن صدای این خانواده، با
?? تن از دوستان خود تماس گرفته و ?? نفر به صورت همزمان به باغ آن‌ها هجوم برده و مردان را با سلاح سرد در اتاقی زندانی می‌کنند.

نوربخش یادآور شد که این
?? نفر غالبا افراد سابقه دار بوده و در حین حمله به این باغ صورت‌های خود را پوشانده بودند.

وی گفت: این اقدام وقیحانه که در آن زنان مورد تجاوز قرار گرفتند، از ساعت
??و نیم تا ? بامداد به طول می‌انجامد؛ پس از فرار متهمان زنان پریشان به خیابان آمده و مردم نیز با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند. خوشبختانه روز بعد -?خرداد- ? نفر از ارازل دستگیر و ?? نفر دیگر متواری می‌شوند.

بخشدار خمینی شهر بیان می‌کند: جلسه شورای تامین شهرستان اصفهان با حضور مدیر کل امنیت استان تشکیل و مقرر می‌شود که گشت زنی در باغات پیرامون خمینی شهر افزایش یابد.

وی در خصوص آخرین پرونده رسیدگی به جنایت این افراد نیز گفت: تا کنون جلسه دادگاه این
? نفر تشکیل نشده است، منتظریم تا ?? نفر دیگر نیز دستگیر شوند.

نوربخش کمبود پاسگاه‌های نیروی انتظامی را از مهم‌ترین مشکلات خمینی شهر برشمرد و افزود: این شهر
??? هزار نفر جمعیت دارد اما تعداد پایگاه‌های انتظامی کفاف حفظ امنیت نمی‌دهد.

وی از مسئولان ذیربط نیروی انتظامی در خواست کرد که در این زمینه مساعت‌های لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر نیز ضمن تاکیدبر اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد، گفت: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی
?? سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آن‌ها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می‌باشد و امیدواریم با کمک مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آن‌ها اجرا شود.

 


پیام رسان

+ سلام دوستان آهنگ (سلام آخر )احسان خواجه امیری رو شنیدید؟

+ سلام کی اینجاست؟؟

+ کسی اینجا نیست؟؟

+ در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم با عقل آب عشق به یک جو نمی رود بیچاره من که ساخته از آب و آتشم

+ سلام دوستان حوصام سر رفته چی کار میکنید؟؟

+ تولدت مبارک


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ